PHYSIOMER

PHYSIOMER Baby, PHYSIOMER Normal Jet, PHYSIOMER Strong Jet & PHYSIOMER Hyperton Spray

PHYSIOMER valikoimassa on erilaisia, luonnollisia tuotteita nenävaivojen hoitoon. PHYSIOMER on hygieeninen ja aktiivisesti ennaltaehkäisevä tuote, joka auttaa erilaisissa nenävaivoissa. PHYSIOMER-tuotteet sisältävät ainoastaan luonnollista merivettä, ja niitä voi käyttää päivittäin, sillä ne eivät vahingoita nenän limakalvojen herkkää toimintaa.

Luonnolliset ja hellävaraiset PHYSIOMER-tuotteet helpottavat välittömästi tukkoisen, kuivan tai kroonisista vaivoista kärsivän nenän oireita. PHYSIOMER-tuotteet auttavat hengittämään helpommin ja ennaltaehkäisevät riskiä jälkitaudeille. Huuhtelemalla tehokkaasti nenäkäytävät PHYSIOMER-tuotteilla ennaltaehkäiset riskiä korva-, nenä-, ja kurkkukomplikaatioille.

Tuotteet ovat täysin steriilejä, eivätkä sisällä säilöntäaineita. PHYSIOMER valikoimassa on hygieenisiä, ponnekaasuttomia tuotteita, joita on helppo käyttää erilaisissa nenävaivoissa. Pakkaukset on suunniteltu erilaisiin nenävaivoihin ja käyttötarkoituksiin. Niiden sisältämät suuttimet sopivat myös erilaisille nenille, erilaisiin tarpeisiin. Koska PHYSIOMER-tuotteet sisältävät vain puhdasta merivettä, niitä voi käyttää päivittäin.

PHYSIOMER valikoimassa on neljä tuotetta, kolme isotonista liuosta ja yksi hypertoninen liuos. PHYSIOMER Hyperton Spray sisältää merivesiliuosta, jonka suolapitoisuus on 2,2 %. Tämä auttaa poistamaan ylimääräistä nestettä turvonneilta limakalvoilta, mikä aiheuttaa usein nenän tukkoisuutta. PHYSIOMER isotonisten liuosten pH on 8.2, joka on optimaalinen nenän limakalvojen värekarvojen toiminnalle. Värekarvat kuljettavat pois partikkeleita, pölyä ja mikro-organismeja.

Tuotevalikoimaan kuuluu myös PHYSIOMER Virus Defense, jota käytetään vilustumisen ja flunssan kaltaisten ensioireiden hoitoon. PHYSIOMER Virus Defense vähentää nenän tukkoisuutta ja auttaa lievittämään vilustumisen ensioireita sekä saattaa lyhentää taudin kestoa. PHYSIOMER® Virus Defense on kaksivaikutteinen: se vähentää nenän limakalvoturvotusta ja lievittää siten nenän tukkoisuutta flunssan yhteydessä. Lisäksi se muodostaa suojaavan kalvon, mikä vähentää virusten leviämistä ja sen myötä lievittää oireita.

Miksi kannattaa käyttää PHYSIOMER tuotteita?

Nenällä on tärkeä rooli elimistömme kannalta. Se lämmittää ilman, jota hengitämme. Nenä suodattaa myös mikro-organismeja ja ilman epäpuhtauksia sekä suojaa hengitysteitä pölyltä, pitää nenän limakalvot kosteutettuina ja puhtaina.

Joskus nenän limakalvot kuivuvat, ärsyyntyvät, keräävät limaa ja kuivaa räkää. Flunssa aiheuttaa mm. nenän tukkeutumista, liiallista liman kertymistä ja yskää. Erityisesti pienten lasten on vaikea hengittää nenän kautta, syödä ja nukkua flunssan aikana. PHYSIOMER helpottaa nenän kautta hengittämistä. PHYSIOMER huuhtelee ja puhdistaa nenän tehokkaasti ylimääräisestä limasta ja kosteuttaa samalla nenää.

Nenä on yleisin infektioreitti viruksille, jotka aiheuttavat nuhaa, vilustumista tai flunssan kaltaisia sairauksia. Vilustumista ja flunssan kaltaisia sairauksia aiheuttavat muun muassa rinovirukset. Jos virukset pääsevät nenään, ne voivat kiinnittyä limakalvoille ja infektoida limakalvojen soluja, missä ne sitten lisääntyvät ja leviävät. Tästä seuraa tyypillisiä vilustumisen ja flunssan kaltaisia oireita, joita ovat muun muassa tukkoinen tai vuotava nenä, kurkkukipu, päänsärky, yskä jne.

PHYSIOMER® Virus Defense -nenäsuihketta käytetään vilustumisen ja flunssan kaltaisten ensioireiden hoitoon. PHYSIOMER® Virus Defense on kaksivaikuttteinen:

• Nenän limakalvoturvotusta vähentävä ominaisuus, joka lievittää nenän tukkoisuutta virusten aiheuttamissa vilustumisissa ja flunssan kaltaisissa oireissa.
  • Muodostaa suojaavan kalvon, joka auttaa lievittämään oireita luonnollisen aktiivisen Carragelose®-ainesosan ansiosta, jota saadaan punalevästä. Oireiden ilmaannuttua PHYSIOMER® Virus Defense voi lievittää tehokkaasti vilustumisen ja flunssan kaltaisia oireita sekä lyhentää taudin kestoa, jos sitä käytetään varhaisessa vaiheessa.