– Vilustumisen ja flunssan kaltaisia oireita vastaan

PHYSIOMER® Virus Defense -tuotetta käytetään vilustumisen ja flunssan kaltaisten ensioireiden hoitoon. PHYSIOMER® Virus Defense on kaksivaikutteinen: se vähentää nenän limakalvon turvotusta, mikä lievittää nenän tukkoisuutta vilustumisen yhteydessä. Lisäksi se muodostaa suojaavan kalvon, joka estää virusten leviämistä ja sen myötä lievittää oireita.

Lisätietoa tuotteesta
Nenä on yleisin infektioreitti viruksille, jotka aiheuttavat nuhaa, vilustumista tai flunssan kaltaisia sairauksia. Vilustumista ja flunssan kaltaisia sairauksia aiheuttavat muun muassa rinovirukset. Jos virukset pääsevät nenään, ne voivat kiinnittyä limakalvoille ja infektoida limakalvojen soluja, missä ne sitten lisääntyvät ja leviävät. Tästä seuraa tyypillisiä vilustumisen ja flunssan kaltaisia oireita, joita ovat muun muassa tukkoinen tai vuotava nenä, kurkkukipu, päänsärky ja yskä jne.

• Nenän limakalvoturvotusta vähentävä ominaisuus, joka lievittää nenän tukkoisuutta virusten aiheuttamissa vilustumisissa ja flunssan kaltaisissa oireissa.
  • Muodostaa suojaavan kalvon, joka auttaa lievittämään oireita luonnollisen aktiivisen Carragelose®-ainesosan ansiosta, jota saadaan punalevästä. Oireiden ilmaannuttua PHYSIOMER® Virus Defense voi lievittää tehokkaasti vilustumisen ja flunssan kaltaisia oireita sekä lyhentää taudin kestoa, jos sitä käytetään varhaisessa vaiheessa.

Vaikutusmekanismi
PHYSIOMER® Virus Defense on kaksivaikutteinen

• Lievittää nenän tukkoisuutta vilustumisen yhteydessä vähentämällä nenän limakalvon turvotusta, minkä seurauksena hengittäminen helpottuu.
  • Muodostaa suojaavan kalvon flunssaviruksia vastaan, mikä auttaa lievittämään oireita. Carragelose® ympäröi flunssaviruksia, ja voi estää niiden kiinnittymisen nenän limakalvoille. Tämän seurauksena hengitystieinfektioita aiheuttavien virusten lisääntyminen ja leviäminen voi vähentyä.

Tärkeät ainesosat
Hypertoninen liuos (sorbitoli, jonka turvotusta vähentävä vaikutus vastaa 2,3 % suolaliuosta) sekä luonnollinen Carragelose®, jota saadaan punalevästä.

Tuotteen ominaisuudet

• Käytetään vilustumisen ja flunssan kaltaisissa ensioireissa
  • Lievittää nenän tukkoisuutta
  • Auttaa lievittämään oireita
  • Voi lyhentää taudin kestoa

Hellävarainen koostumus

• Kliinisesti todistettu vaikutus
  • Luonnollinen vaikuttava ainesosa: Carragelose®, jota saadaan punalevästä
  • Säilöntäaineeton
  • Steriili
  • Aikuisille ja yli 1-vuotiaille lapsille

Suositellaan
PHYSIOMER® Virus Defense -tuotteen käyttö aloitetaan vilustumisen ja flunssan kaltaisissa ensioireissa. Aikuisille ja yli 1-vuotiaille lapsille. Voi käyttää myös raskauden ja imetyksen aikana.
Lue pakkausseloste ennen käyttöä.

Pakkaus
20 ml

Physiomer® Virus Defense on lääkinnällinen laite. Lue pakkausseloste huolellisesti ennen käyttöä.

Muu valikoima